جلسه هم اندیشی و هماهنگی طرح امداد و نجات نوروزی صبح امروز با حضور معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد ٬ مسئولین امداد و نجات شعبه های استان یزد  برگزار شد.

سید جواد میرحسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : جلسه هماهنگی طرح نوروزی با شرکت مسئولین واحد امداد و نجات جمعیت هلال احمر شعبه های استان صبح امروز در محل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

وی افزود : در  این جلسه برنامه ریزی نحوه اجرایی کردن طرح امداد و نجات نوروزی وهماهنگی های لازم بین واحد های امداد و نجات و مرکز eoc استان جهت آمار و ارسال گزارش ها بصورت سریع و دقیق و همچنین آماده باش کلیه پایگاه های ثابت و سیار در سطح استان گفتگو شد.

میرحسینی با اعلام این موضوع که شهروندانی که دچار مشکل می شوند می توانند با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و به جمعیت هلال احمر اطلاع دهند، اضافه کرد: جمعیت هلال احمر  در تمامی محور های مواصلاتی استان در آماده باش کامل برای ارائه خدمات به هموطنان و امداد و نجات در ایام نوروز است که قرار شد اطلاع رسانی  برای آگاهی بیشتر عموم مردم و مسافرین با نصب بنر و تبلیغات گسترده صورت گیرد.

در پایان جلسه نیز هر یک از مسئولین واحدهای امداد و نجات شهرستانها به بیان نظرات و دیدگاههای خود راجع به بهتر برگزار شدن این طرح ملی پرداختند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا